Bedtimestory

Det var en sen sommarnatt. Jag låg i cilas brorsas soffa och kunde inte sova. Det var alldeles mörkt omkring mig och allt kändes väldigt kusligt. Plötsligt hördes ett ljud! Jag blev stel fasa och kunde knappt röra mig. Jag såg mig försiktig om. På sängen låg cila utslagen. Hon hade känt sig väldigt trött och hade somnat redan 2 och en halv timme tidigare. Inte en rörelse. Jag sade till mig själv att det säkert bara var inbillning. Men så plötsligt hördes ljudet igen! Förskräckt såg jag mig ännu en gång omkring. Det var då jag insåg vad det var för ljud. Snarkningar. Från cila. The end. Based on a true story

Kommentarer
Postat av: Du kan aldrig gissa vem.... Mahaha

Hahaha idjut :D

2011-08-05 @ 12:49:20
URL: http://smangos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0