De jävlarna tog oss en efter en

Kom typ nyss hem från kupolen (eller nyss och nyss, kan man kalla två timmar nyss?). Som vanligt kan jag konstatera att jag inte kan hålla min plånbok i väskan utan bara måste ta upp den och spendera en tusing. Fan jag ska sluta åka till typ stockholm och västerås och kupolen osv. Jag ska isolera mig från omvärlden. Flytta in i en liten stuga någonstans i norr. 20 mil från civilisationen. Jag och mina katter...
Men i alla fall. Jag, rasmus, martin och martins mamma begav oss till kupolen. Åt flott på matpalatset, shoppade och raggade brudar ;)xDxP Köpte en finfin tröja till rasmus, ett par jeans, en skjorta, en stickad tröja, och så fick jag ett smycke på köpet. Kungligt! Nu kan jag bara njuta av kvällen. Börjar 11.40 imorgon. Slutar 12.55. Sen blir det fest. Behöver jag säga mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0