This is the scent of dead skin on a linoleum floor this is the scent of quarantine wings in a hospital





Jag har såå tråååkigt!!! Min pojkvän ville inte komma hit (är det verkligen så långt från civilisationen?!) och allt jag gjort hela kvällen är att ha suttit framför datorn och glott. Mina ögon är väl fyrkantiga kan jag tro. Skulle vara gott med en kopp kaffe. Tur att man har starbucks utanför huset då. Haha. Jag vill bara flytta härifrån nu! NYC here i come!!!! Fan vad jag vill bo där. Ingen som har lust att hänga med dit. Bara lite så där spontant. Hyra en lägenhet. Extraknäcka på ett café medans man studerar konst och musik på någon skola. Prommenera i central park när alla löven färgats röd-bruna. Bli stammis på en mysig liten restaurang. Åka gula taxis överallt (nått jag verkligen ser fram emot). Bara njuta av hur otroligt det känns att vara en del av "the big apple". Jag skulle ge allt för att få vara där just nu. Det är en dröm som jag har lovat mig själv att leva ut. Frågan är bara om någon vågar släppa allt och flytta med mig. Kanske inte nu, det vore förmodligen rätt omöjligt, men snart. Ganska snart.   


Kommentarer
Postat av: cila

jag följer med!

2011-08-11 @ 16:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0