Åtta

Jag vill ge dig allt. Jag vill linda stjärnorna runt dina handleder så att du aldrig har något mörker att vara rädd för. Jag vill kyssa dina läppar med kärlekens tunga så att du aldrig någonsin kommer känna dig oälskad. Jag vill hålla din hand i evigheter så att du aldrig ska behöva känna dig ensam. Du är allt jag önskar att jag hade, du är allt jag har och du är allt jag någonsin haft. Ditt varma leende, ditt underbart fula skratt, dina vackra ögon. Det gör mig galen. På ett bra sätt. För även när du inte har tid med mig, när du är lite irriterad, när du glömmer saker och när du somnar innan mig så är jag lika galen i dig ändå. Jag kommer att stå vid din sida. Galet förälskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0