Ur en klar himmel faller bomben ner Vi ligger tysta i en krater, ler När vi ser vår samtid brinna ner





hemma från stockholm! (kanske lägger upp lite bilder på vad jag köpt sen hihi) hemresan var dock inte så trevlig. tåget krockade med en ko så vi var tvugna att vänta i ca 2 timmar... kom hem ca 23.50... skulle upp och jobba dagen efter... ingen bra kombination! tur att jag har ett så bra jobb!
idag hade vi vårat första uppträdande, på balder... vilket röjj!!!1!1!
kanske inte, men roligt hade vi ändå. älskar tanter! speciellt när dom sjunger med i låtarna!
imorgon spelar vi på klockarskolan. då ska vi rocka!

Och som jag önskar att du var här nu
Jag vill bara höra dina hjärtslag
Och som jag önskar att vårt krig tog slut
Jag har lärt av mina misstag
Och du är lika ensam som jag

SAKNAR RASMUS BUHUHU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0