Who I am hates who I've been

Jävlar va snygga brudar. Bilden tagen av emma någonstans i krylbo/prolokalen igår kväll. Ganska spårad fest, men det var trevligt ändå. Kvällen började hos tove, med plankstek och disco i hennes säng, fortsatte med kompishäng och lite alkohol, och slutade nerbäddad i rasmus säng. Idag har jag legat i sängen hela dagen och blivit uppassad av min slav.
Festen var ett bra avslut på lovet, fast nu känner jag bara: Vart fan tog lovet vägen?! Jag som skulle plugga jättemycket och vara jätteduktig... Slutar alltid på samma sätt. Jag som har 137495398347034 * 10^3 olika uppsatser, prov och uppgifter som ska vara klara och göras under två veckor framåt. Bara att bita ihop och ge hundratio procent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0